Počet položiek: 0 0,00 €

Všetko o nákupe


Spôsoby platby

Tovar objednaný na www.slahame.sk môžete uhradiť podľa zvoleného doručenia nasledujúcimi spôsobmi:

  • dobierka (platba pri prevzatí tovaru); spoplatnená podľa spôsobu doručenia
    • v hotovosti
  • platba vopred; zadarmo
    • platobná brána ThePay (online platobnými kartami)
    • bankovým prevodom

Spôsoby a ceny doručenia

Tovar objednaný na www.slahame.sk doručujeme prostredníctvom:

  • DPD (doručenie na adresu)
  • výdajné miesta Zásielkovňa.sk

Aktuálne ceny za doručenie objednaného tovaru nájdete na stránke Cenník doručenia


Expedícia objednávky

Tovar objednaný v pracovný deň do 12:00, expedujeme ešte v ten istý deň. V prípade objednávky po 12:00 alebo v deň pracovného voľna, expedujeme nasledujúci pracovný deň. Zvyčajne ale dopravcovia zásielky vyzdvihujú neskôr, takže všetky objednávky do ich príchodu budú expedované.


Pojmy skladovej dostupnosti

SKLADOM = tovar je skladom v uvedenom počte kusov v našom expedičnom sklade k okamžitej expedícii, môžete si v e-shope objednať.

NA OTÁZKU = tovar nie je skladom, nemôžete si v e-shope objednať. V tomto prípade môžete pri tovare využiť funkcie "strážny pes" a akonáhle bude tovar naskladnený, obdržíte automaticky správu e-mailom.


Registrácia / prihlásenie

Objednávku môžete urobiť aj bez registrácie.

Odporúčame sa ale registrovať, pretože po každom vašom prihlásení budete mať:

  • v objednávke predvyplnené menné a adresné údaje
  • môžete sledovať priebežne stav svojich objednávok a ich históriu
  • môžete ľahšie zadať prípadnú reklamáciu a sledovať jej priebeh

Priebeh odoslanej objednávky

O obdržaní objednávky a akejkoľvek zmene jej stavu ste ihneď informovaní e-mailom.

Platba vopred

Ak ste zvolili platbu vopred, dostanete e-mailom pokyny k platbe, ktorú treba vykonať do 3 pracovných dní, inak bude objednávka automaticky stornovaná.

Príprava k expedícii

V okamihu, keď je objednávka odovzdaná ku kompletizácii a balení, dostanete e-mailom správu o jej príprave na expedíciu.

Expedícia - odovzdanie k doručeniu

Akonáhle bude objednávka odovzdaná dopravcovi, obdržíte v e-maile prelink do systému dopravca, kde môžete sledovať cestu vašej zásielky od podania k vám. Dáta sú do systému odosielané s predstihom (niekoľko hodín), ak sa vám nezobrazí zásielka ihneď po obdržaní uvedeného emailu, prosíme o strpenie a skúste to znova neskôr.


Obal zásielky, tovar

Tovar expedujeme uložené v krabici, a čo možno najdôkladnejšie zaistený fóliou, aby sa pri preprave nehýbal, a aby sme predišli prípadnému poškodeniu pádom, nárazom, atp., pri manipulácii so zásielkou dopravca, ktorú nemôžeme ovplyvniť.

Pri vybalení tovaru z krabice a vybratí z jeho vlastného obalu odporúčame, aby ste tento obal otvorili, čo najopatrnejšie a vyhli sa poškodenia pre prípad, že by ste chceli tovar zaslať späť (viz. Obchodné podmienky - Odstúpenie od zmluvy).

V opačnom prípade Vám bude obal naúčtovaný vo výške 3 €.


Nevyzdvihnutie objednávky, vrátenie Predajcovi

Ak si zásielku neprevezmete a bude nám vrátená späť, bude objednávka zrušená a dostanete emailom správu, že ďalšie objednávky môžete urobiť už len pri platbe vopred.

Ak k neprevzatí dôjde nedopatrením, spojíte sa s nami a ak budete chcieť zaslať zásielku znova, budú Vám doúčtované náklady na druhej doručenia, bez ohľadu na výšku objednávky.

Ak pri druhom dohodnutom pokuse o doručenie dôjde napriek tomu k neprevzatí a zásielka nám bude opäť vrátená späť, bude objednávka zrušená a automaticky budete vyradení z databázy zákazníkov - Kupujúcich.


Storno objednávky

Storno objednávky je možné do okamihu než zásielku vyexpedujeme, predáme dopravcovi. V opačnom prípade, teda jej následnom neprevzatí, budeme postupovať ako v predchádzajúcom odseku o Nevyzdvihnutie objednávky.


Záruka

Pokiaľ nie je uvedené inak, platí štandardná záručná doba 2 roky. Značky iSi, Kayser a Bamix poskytujú záruky dlhšie, a to štandardne alebo za splnení určitých podmienok. Dlhšiu záruku si potom môžete zakúpiť spolu s výrobkom priamo v e-shope.

iSi

  • šľahačkové a sifónové fľaše: 2 roky + 1 rok (registrácia)
  • bombičky: 5 rokov na obsah plynu

Kayser

  • šľahačkové a sifónové fľaše: 5 rokov
  • bombičky: 5 rokov na obsah plynu

Bamix

  • mixéry: motor 10 rokov, ostatné súčasti 2 roky
  • príslušenstvo: 2 roky
  • možnosť predĺženia záručnej doby o 1 alebo 3 roky

Musso

  • zmrzlinovače: 2 roky

Zeroll

  • porciovače: 2 roky

Tovolo

  • vaničky: 2 roky
  • tégliky: 2 roky
  • stierky: 2 roky

Monin

  • dátum spotreby na obale (uvedené aj v e-shope)

Ako záručný list slúži predajný doklad - faktúra.


Návod na použitie

Súčasťou tovaru, ktoré to svojou povahou vyžaduje, je návod na použitie v českom alebo slovenskom jazyku.

  • iSi – šľahačkové a sifónové fľaše sú doplnené o tlačený návod na použitie od výrobca
  • Kayseršľahačkové a sifónové fľaše sú doplnené o tlačený návod na použitie od výrobca
  • Bamix – mixéry a príslušenstvo (SliceSy, procesor 200 ml a stláčadlo) sú doplnené o tlačený návod na použitie priamo od Šľaháme.sk
  • Musso - výrobníky zmrzliny sú doplnené o tlačený návod na použitie priamo od Šľaháme.sk

Ak ste tovar zakúpili u nás, a návod na použitie sa vám stratil alebo poškodil, zašleme vám ho dodatočne e-mailom.


Hodnotenie na Heureka.sk

Do 10 dní od uskutočnenia objednávky obdržíte emailom od Heureka.sk dotazník pre ohodnotenie vašej spokojnosti s nákupom na www.slahame.sk. Prosíme, venujte jeho vyplneniu pár minút, pomôžete tak pri rozhodovaní ďalším zákazníkom a nám poslúži váš názor ako ďalší podnet, čo môžeme ešte zlepšiť. Ďakujeme.


Reklamácia

Tovar na reklamáciu môžete odovzdať:

  • prostredníctvom služby Reklamačný asistent vo výdajných miestach Zásielkovňa.sk
  • zaslaním na adresu nášho sídla (Šleháme.cz, 9. května 24/22, 250 92   Šestajovice, Česká republika)

Ak tovar k reklamácii zasielate, riadne ho zabaľte, aby bolo zamedzené jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu dopravcom.

Prílohou reklamovaného tovaru musí byť:

  • kópia dokladu o kúpe tovaru
  • sprievodný list s popisom závady a čísla účtu Kupujúceho pre prípadnú finančnú kompenzáciu

Ak ste registrovaný zákazník, môžete reklamáciu vytvoriť priamo vo svojom zákazníckom účte a vyššie uvedené prílohy sa vás netýkajú.

Po obdržaní reklamácie (tovaru) obdržíte automatický e-mail o začatí reklamačného konania. Na vybavenie reklamácie platí 30 dňová lehota. O vybavení reklamácie tiež informujeme emailom, zhodne ako o jej odoslaní, pre ktoré volíme rovnaký spôsob doručenia, ktorý bol zvolený pri nákupe tovaru.

Na úhradu nákladov na doručenie reklamácie k nám máte nárok pri splnení týchto podmienok:

  • reklamácia je oprávnená * a nebola spôsobená mechanickým poškodením alebo obsluhou v rozpore s Návodom na použitie

* neoprávnená reklamácia je taká, kedy Kupujúci reklamuje, že niečo nefunguje, ale reklamačné konanie preukáže, že všetko funguje ako má a nezistí žiadne chybné a nefunkčné skutočnosti

  • zašlite Žiadosť o preplatenie nákladov spojených s doručením reklamovaného tovaru
  • doložíte výšku nákladov spojených s doručením (kópie účtu za poštovné, atp.)