Počet položiek: 0 0,00 €

Ako nakupovať

Všetky kroky objednávky sme optimalizovali tak, aby boli pre vás jasné, zrozumiteľné a jednoduché. Všetky popisy maximálne výstižné, fotogaléria široká a rozširujeme aj videá k produktom, aby ste mali maximum informácií a s výberom boli spokojní. Pokiaľ si nebudete s čímkoľvek istí, využite "online chat", kde sa ihneď dozviete všetko potrebné. Chat nájdete v pravom dolnom rohu obrazovky a sme online takmer nonstop vrátane sviatkov a víkendov pre váš komfort.

1. Registrácia

Nakúpiť môžete aj bez registrácie, ale ako registrovaný zákazník získavate nasledujúce výhody:

  • pri ďalšom nákupe nemusíte znova vyplňovať fakturačné a doručovacie údaje
  • obsah košíka zostáva uložený 7 dní, takže objednávku nemusíte dokončiť ihneď
  • môžete priebežne sledovať stav vybavovania Vašej objednávky
  • máte prístup do histórie vašich objednávok s možnosťou tlače faktúr
  • reklamáciu tovaru zadáte priamo vo vašom účte, kde sa zobrazia v minulosti zakúpené položky, z ktorých si vyberiete k reklamácii

2. Výber tovaru

Prechádzaním e-shopu môžete vkladať tovar do košíka buď priamo z náhľadu tovaru alebo v jeho detaile, kde sa o ňom dozviete maximum dostupných informácií a údajov, prezriete priložené fotografie a videá, alebo si stiahnete rôzne dokumenty a certifikáty.

Pri každej položke je v náhľade uvedená skutočná dostupnosť (SKLADOM alebo NA OTÁZKU) vrátane počtu kusov dostupných pre okamžitú expedíciu či odber. Tieto stavy sú zmenené vždy v okamihu, keď zákazník dokončí nákup.

3. Vyhľadávanie tovaru

Pre rýchle vyhľadanie požadovaného tovaru zadajte názov alebo jeho časť do vyhľadávacieho poľa v hlavičke e-shopu. Môžete zadať s diakritikou alebo bez. Napríklad šľahačkovú fľašu nájdete zadaním šľah alebo slah a zobrazia sa vám všetky položky obsahujúce tento výraz.

4. Nedostupný tovar

Ak je skladom posledný kus tovaru, ktorý si vložíte do košíka, ale medzitým iný zákazník tento tovar zakúpi, zobrazí sa vám po vstúpení do košíka informácia, že tento tovar nie je na sklade a nemožno ho objednať. Rovnako ak si chcete objednať väčšie množstvo kusov, ktoré nie je dostupné v danom počte. V takých prípadoch použite službu "Strážny pes", ktorá je u každej položky, ktorá nie je na sklade. Zadáte iba vašu e-mailovú adresu, na ktorú vám príde automatický e-mail, že položka bola práve naskladnená.

5. Košík

Po vstupe do košíka vidíte na obrazovke zoznam objednaných položiek vrátane cien a počte kusov. V spodnej časti potom ponúkané druhy dopravy a platby.

V rámci promoakcií môžu byť u niektorých položiek priradené darčeky za 1 €. Napríklad u šľahačkovej fľaše bombičky v cene 4,80 €.

spodnej časti obrazovky je potom v ľavej časti ponuka rôznych druhov dopravy a v pravej časti druhy platieb. Pri každej z volieb je aj príslušná suma za túto službu. Ak je obsah košíka vyšší ako 80 (pre výdajné miesta) alebo 120 (pre Slovenskú poštu a DPD), je doprava zásielky zadarmo. V tom prípade bude u zvolenej služby uvedená cena 0 . Kliknite na tlačidlo "Pokračovať".

6. Fakturačné a doručovacie údaje

V ďalšom kroku objednávky vyberte, či objednávate tovar ako súkromná osoba alebo firma a vyplňte vaše fakturačné a doručovacie údaje. Ak ste registrovaný zákazník a ste prihlásený, budú tieto údaje vyplnené. Kliknite na tlačidlo "Pokračovať".

7. Dokončenie objednávky

V poslednom kroku objednávky je zobrazená rekapitulácia objednávky vrátane zvolenej dopravy a platby a celková suma k úhrade. Nájdete tu aj odkaz na prečítanie obchodných podmienok. Ak je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo "Súhlasím s podmienkami a záväzne objednávam". Bezprostredne po tomto kroku obdržíte e-mail o uskutočnenej objednávke na vami uvedenú e-mailovú adresu.

Ak ste si zvolili platbu platobnou kartou, budete presmerovaní na bezpečnú platobnú bránu systému ThePay pre dokončenie transakcie.