Spôsoby platby
Tovar objednaný na www.slahame.sk môžete uhradiť podľa zvoleného doručenia nasledujúcimi spôsobmi:
Spôsoby a ceny doručenia
Tovar objednaný na www.slahame.sk doručujeme prostredníctvom:
Aktuálne ceny za doručenie objednaného tovaru nájdete na stránke Cenník doručenia
Expedícia objednávky
Tovar objednaný v pracovný deň do 12:00, expedujeme ešte v ten istý deň. V prípade objednávky po 12:00 alebo v deň pracovného voľna, expedujeme nasledujúci pracovný deň. Zvyčajne ale dopravcovia zásielky vyzdvihujú neskôr, takže všetky objednávky do ich príchodu budú expedované.
Pojmy skladovej dostupnosti
SKLADOM = tovar je skladom v uvedenom počte kusov v našom expedičnom sklade k okamžitej expedícii, môžete si v e-shope objednať.
NA OTÁZKU = tovar nie je skladom, nemôžete si v e-shope objednať. V tomto prípade môžete pri tovare využiť funkcie "strážny pes" a akonáhle bude tovar naskladnený, obdržíte automaticky správu e-mailom.
Registrácia / prihlásenie
Objednávku môžete urobiť aj bez registrácie.
Odporúčame sa ale registrovať, pretože po každom vašom prihlásení už budete mať:
Priebeh odoslanej objednávky
O obdržaní objednávky a akejkoľvek zmene jej stavu ste ihneď informovaní e-mailom.
Platba vopred
Ak ste zvolili platbu vopred, dostanete e-mailom pokyny k platbe, ktorú treba vykonať do 3 pracovných dní, inak bude objednávka automaticky stornovaná.
Príprava k expedícii
V okamihu, keď je objednávka odovzdaná ku kompletizácii a balení, dostanete e-mailom správu o jej príprave na expedíciu.
Expedícia - odovzdanie k doručeniu
Akonáhle bude objednávka odovzdaná dopravcovi, obdržíte v e-maile prelink do systému dopravca, kde môžete sledovať cestu vašej zásielky od podania až k vám. Dáta sú do systému odosielané s predstihom (niekoľko hodín), ak sa vám nezobrazí zásielka ihneď po obdržaní uvedeného emailu, prosíme o strpenie a skúste to znova neskôr.
Obal zásielky, tovar
Tovar expedujeme uložené v krabici, a čo možno najdôkladnejšie zaistený fóliou, aby sa pri preprave nehýbal, a aby sme predišli prípadnému poškodeniu pádom, nárazom, atp., pri manipulácii so zásielkou dopravca, ktorú už nemôžeme ovplyvniť.
Pri vybalení tovaru z krabice a vybratí z jeho vlastného obalu odporúčame, aby ste tento obal otvorili, čo najopatrnejšie a vyhli sa poškodenia pre prípad, že by ste chceli tovar zaslať späť (viz. Obchodné podmienky - Odstúpenie od zmluvy).
V opačnom prípade Vám bude obal naúčtovaný vo výške 3 €.
Nevyzdvihnutie objednávky, vrátenie Predajcovi
Ak si zásielku neprevezmete a bude nám vrátená späť, bude objednávka zrušená a dostanete emailom správu, že ďalšie objednávky môžete urobiť už len pri platbe vopred.
Ak k neprevzatí dôjde nedopatrením, spojíte sa s nami a ak budete chcieť zaslať zásielku znova, budú Vám doúčtované náklady na druhej doručenia, bez ohľadu na výšku objednávky.
Ak pri druhom dohodnutom pokuse o doručenie dôjde napriek tomu k neprevzatí a zásielka nám bude opäť vrátená späť, bude objednávka zrušená a automaticky budete vyradení z databázy zákazníkov - Kupujúcich.
Storno objednávky
Storno objednávky je možné do okamihu než zásielku vyexpedujeme, predáme dopravcovi. V opačnom prípade, teda jej následnom neprevzatí, budeme postupovať ako v predchádzajúcom odseku o Nevyzdvihnutie objednávky.
Záruka
Pokiaľ nie je uvedené inak, platí štandardná záručná doba 2 roky. Značky iSi, Kayser a Bamix poskytujú záruky dlhšie, a to štandardne alebo za splnení určitých podmienok. Dlhšiu záruku si potom môžete zakúpiť spolu s výrobkom priamo v e-shope.
iSi
Kayser
Bamix
Musso
Zeroll
Tovolo
Monin
Ako záručný list slúži predajný doklad - faktúra.
Návod na použitie
Súčasťou tovaru, ktoré to svojou povahou vyžaduje, je návod na použitie v českom alebo slovenskom jazyku.
Ak ste tovar zakúpili u nás, a návod na použitie sa vám stratil alebo poškodil, zašleme vám ho dodatočne e-mailom.
Hodnotenie na Heureka.sk
Do 10 dní od uskutočnenia objednávky obdržíte emailom od Heureka.sk dotazník pre ohodnotenie vašej spokojnosti s nákupom na www.slahame.sk. Prosíme, venujte jeho vyplneniu pár minút, pomôžete tak pri rozhodovaní ďalším zákazníkom a nám poslúži váš názor ako ďalší podnet, čo môžeme ešte zlepšiť. Ďakujeme.
Reklamácia
Tovar na reklamáciu môžete odovzdať:
Ak tovar k reklamácii zasielate, riadne ho zabaľte, aby bolo zamedzené jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu dopravcom.
Prílohou reklamovaného tovaru musí byť:
Ak ste registrovaný zákazník, môžete reklamáciu vytvoriť priamo vo svojom zákazníckom účte a vyššie uvedené prílohy sa vás netýkajú.
Po obdržaní reklamácie (tovaru) obdržíte automatický e-mail o začatí reklamačného konania. Na vybavenie reklamácie platí 30 dňová lehota. O vybavení reklamácie tiež informujeme emailom, zhodne ako o jej odoslaní, pre ktoré volíme rovnaký spôsob doručenia, ktorý bol zvolený pri nákupe tovaru.
Na úhradu nákladov na doručenie reklamácie k nám máte nárok pri splnení týchto podmienok:
* neoprávnená reklamácia je taká, kedy Kupujúci reklamuje, že niečo nefunguje, ale reklamačné konanie preukáže, že všetko funguje ako má a nezistí žiadne chybné a nefunkčné skutočnosti